Marknadsundersökning

Kvalitativ och kvantitativ marknadsundersökning

Vi utför både kvalitativa och kvantitativa marknadsundersökningar. Dessa blir ett viktigt redskap i ditt strategiska arbete. Genom personliga intervjuer med kunder och medarbetare besvarar vi de frågor som du har om den egna verksamheten.

Kundrelationer är en färskvara. Man är aldrig bättre än sin senaste leverans.

RÄTT KOMMUNIKATION levererar en aktuell överblick över ditt företags ställning på marknaden. Varje företag är unikt och därför undviker vi standardiserade formulär. Istället identifierar vi tillsammans med dig de olika frågeställningarna, intervjuar, sammanställer och redovisar resultatet efter dina önskemål. Uppdragsgivarens situation och syfte är avgörande för hur en marknadsundersökning sätts upp, utförs och levereras.

NKI-undersökning, NMI-undersökning, omvärldsanalys, enkätundersökning, listan kan göras lång och vi kan hjälpa dig med de flesta undersökningar.

Vågar du ta pulsen på din organisation?

NKI-Undersökning
NKI står också för Nöjd Kund Index, ett index för kundnöjdhet, det vill säga hur nöjda kunderna är med din organisation, dina produkter och tjänster. NKI-undersökningar genomförs idag i de flesta branscher. Ett bra redskap för att kunna tillmötesgå kundernas behov och önskemål. Väx tillsammans med din kund!

NMI-Undersökning
Nöjd Medarbetar Index är ett sätt att få en övergripande uppfattning kring hur nöjda dina medarbetare är med sin arbetsplats. Nöjda kollegor ger ett sunt företagsklimat och är nyckeln till framgång.

Läs mer om vad våra kunder säger om oss och våra undersökningar!

 

Tillbaka till våra tjänster

Övertygad?

Vi berättar gärna mer via telefon eller e-post!

Kontakta oss